Hello world!

“Hello world!” , leuk weetje : is altijd het eerste zinnetje van een programma dat je voor het eerst schrijft in een nieuwe programmeertaal.

Anyhow, deze blog is tot stand gekomen omdat ik tijd teveel heb en soms creatief wil zijn. We weten ook dat alle awesome mensen (cfr. Barney Stinson) een blog hebben. Bij deze dan.

Mijn blogs zullen gaan over wat me interesseert en waarschijnlijk u ook interesseren , anders was je niet op mijn blog terecht gekomen. ( Of je dacht : ik zal maar eens op die zielige kerel zijn blog gaan kijken.)

De logische volgende vraag die iemand zich vervolgens stelt is : Wat interesseert mij dan allemaal zoal? Wel, mij interesseert alles van Assembler tot Zero-Day exploit. En tussenin wat goede wetenschappelijke artikels.

Wist je dat : “A zero-day exploit is one that takes advantage of a security vulnerability on the same day that the vulnerability becomes generally known. There are zero days between the time the vulnerability is discovered and the first attack.” ?

3 comments

    1. Gij waardeert ook niets he ! Ik kan ook serieus doen hoor =) En tijd te veel , in de zin van een avond na een examen leer ik toch nooit en ik zit op kot daar mee..

Leave a Reply

